τότε και μόνο…

γιατί λοιπόν όταν γίνουν εκλογές… 
δεν θα ψηφίσω κανένα…
επειδή…
κατανοώ την αγωνία των πολιτευτών να βρουν δουλειά…
αλλά 
θα τους βοηθήσω 
να μην χρησιμοποιήσουν την δική μου την πλάτη…
επειδή…
αποκατάσταση θεσμών γίνεται μόνο επαναστατικά 
και με Σύνταγμα 
κατόπιν έγκρισης του λαού
που θα πρέπει να έχει αποδείξεις 
ότι ο ασχολούμενος με τα κοινά το παίζει στα δάχτυλα 
και το εφαρμόζει χωρίς καμμιά παρέκλιση…
επειδή…
δεν υπάρχει καμμιά διαδικασία εδώ και μια δεκαετία που έχει 
δημοκρατική υπόσταση
επειδή…
θέλω να φύγει η singular από την εκλογική διαδικασία..
επειδή ακούω μόνο
το πρόγραμα του υποψήφιου  που έχει υποδειχτεί από μένα..
βγαίνοντας δίπλα μου στο ξεσήκωμα..
και όχι από το σάπιο σύστημα
επειδή το “ακούω”
δεν σημαίνει υποτάσσομαι..και υπακούω
Επειδη η Πολιτική
είναι η Τεχνη της επιλογής 
και η στιγμή της απόφασης 
όντας ταυτόχρονα, σε συντονισμο , 
με το θέλημα της πλειοψηφίας των εκλογέων..
επειδή
θέλω νόμους δικούς μου 
και όχι του κάθε χιτλεροειδούς
επειδη θέλω 
κάθε καλλιέργεια που μου έκλεψαν πίσω..
το δικό μου βαμβάκι
το δικό μου στάρι το δικό μου αλεύρι
το δικό μου λάδι κρασί και μέλι
τα δικά μου φρούτα και λαχανικά
το δικό μου κρέας και γάλα 
όχι του κάθε αλητήριου και δηλητηριασμένο
επειδή θέλω 
την δική μου γλώσσα και όχι του πίθηκα 
στα δικά μου σχολεία..
και όχι του χορηγού..
δεν θα ψηφίσω κανέναν 
αν δεν ξεσηκωθεί μαζί μου να κλείσει και να σαπίσουν στη φυλακή
όλους όσους “έκλεισαν” 

την χώρα..

Leave a comment